neděle 28. října 2012

TEST odličovačů

Každá žena, která se alespoň občas líčí určitě řeší problém s odličovači. Pokud máte svůj oblíbený, není co řešit, ale pokud jste z těch, která ještě svůj oblíbený nenašla, možná Vám poradí moje tipy.

Možná jste začínaly jako já, dříve jsem používala na odlíčení různé lehké krémy, ne přímo specializované odličovače. Důležitým požadavkem totiž je, mít jeden odličovač jak na oči, tak na celý obličej. Používat každý zvlášť mi přijde zbytečné. Jednou mi moje kamarádka, která se zabývala kosmetikou Mary Kay, doporučila jejich dvoufázový odličovač, který byl naprosto úžasný. Když mi však došel, řešila jsem, zda si ho koupit znovu, jelikož je celkem drahý.


Odličovač očí Mary Kay (70%)

Koupíte: u distributorek Mary Kay nebo v lékárnách
Cena: kolem 500 Kč za 110 ml

Hodnocení: skládá se ze dvou složek oleje a odličovače, po protřepání se tyto dvě složky sloučí a skvěle Vás odlíčí. Co se týká vlastností byl perfektní, avšak zavrhla jsem ho kvůli vysoké ceně. Poměr cena a kvalita bych hodnotila 70%.





Odličovač Green Line (10%)

Koupíte v drogériích
Cena: kolem 60 Kč za 150 ml
Země původu: Slovinsko

Hodnocení: Po vypotřebování odličovače Mary Kay jsem myslela, že se vrátím zpět ke krémovitým odličovačům. Avšak toto byl krok vedle, nejen že se s ním špatně odličuje, jelikož spíše řasenku rozmazává, ale také, když se dostane do očí, tak Vám nachvíli jakoby zamlží vidění. Evidentně nebyl testován na případ, že se dostane do očí. Tento odličovač jsem ani nedopotřebovala a musela jsem jít hledat jiný. Moje hodnocení 10 %.






Odličovač očí Alverde (100%)

Koupíte pouze v drogeriích DM
Cena: kolem 60 Kč za 100 ml
Země původu: Německo

Hodnocení: Tento odličovač se vyrábí speciálně pro drogérii DM. V drogérii se hůře hledá, jelikož není mezi odličovači, ale ve speciállním oddělení věnovaném kosmetice Alverde. tento odličovač účinkuje stejně jako první zmiňovaný - Mary Kay. Odličuje krásně, nedráždí oči a navíc vám pleť provoní avokádem. Poměr cena kvalita 120 %.




Žádné komentáře:

Okomentovat